Webshops zijn booming business

Een platform om jouw producten online te kunnen verkopen, die meegroeit met jouw ambities

Webshop

Je wilt jouw producten online verkopen via een eigen webshop. Niet zomaar een webshop, maar één die flexibel mee kan groeien met de online groeiambities van jouw organisatie. Daarom is het belangrijk om een keuze te maken tussen WooCommerce en Shopify. Verkoop jij niet meer dan 10 producten en wil je het daar ook bij laten, kies dan voor WooCommerce. Wil je met je webshop kunnen groeien kies dan voor Shopify. Super simpel en makkelijk zelf bij te houden. Het enige waar je rekening mee moet houden is dat er maandelijks 26 euro in rekening wordt gebracht door Shopify.

WooCommerce

WooCommerce is een webshop plugin voor WordPress. WooCommerce begon als een simpele plugin, maar is uitgegroeid tot een enorme community en veel meer dan alleen een plugin. WooCommerce is één van de meest populaire webshop systemen en is wereldwijd miljoenen keren gedownload. Met WooCommerce heb je geen extra hosting kosten maandelijks waardoor het voor de startende ondernemer een mooie tool is. Wij richten je webshop tot 10 producten in en leren je hoe je dit zelf kan doen. Voor grotere webshops raden we je Shopify aan.

Shopify

De groeitrend van Shopify in de markt neemt snel toe. Shopify is een platform met alle e-commerce- en point-of-sale-functies die je nodig hebt om jouw bedrijf op te starten, te runnen en te laten groeien. Maak gebruik van jouw dashboard om bestellingen, verzendingen en betalingen te beheren, waar je ook bent. Als Shopify Partner kunnen wij je helpen jouw winkel in te richten en kunnen we ervoor zorgen dat jij zelf leert hoe je nieuwe producten toe kan voegen.

Our Happy Client

“MediaWow heeft echt aan mijn verwachtingen voldaan. Mijn website en webshop zijn snel en ik krijg er nog dagelijks complimenten over.”

Lotte Westerman

Lotte Westerman

Ondernemer

01

Het klinkt natuurlijk geweldig als je kunt zeggen dat je elke maand heel veel bezoekers in je webshop hebt. Maar als deze bezoekers niet in je doelgroep vallen, heb je er niet zoveel aan. Het is beter om minder bezoekers te hebben die allemaal geïnteresseerd zijn in jouw product. Focus op kwaliteit en niet op kwantiteit. Jouw potentiële klanten zorgen voor een goede omzet.

02

Zet acties op! Hier heb je social media voor nodig en zul je een platform moeten creëren, waarop je jouw berichten kunt delen. Nieuwe en aantrekkelijke acties hebben de grootste slagingskans. Je wilt dat jouw webshop ‘dé plek’ is voor jouw producten: mensen moeten direct aan jouw webshop denken als ze op zoek zijn naar dat ene product.

Mediawow instagram