mediawow

De wondere online wereld is mijn passie. 

 

Ik heb in de afgelopen jaren bij mijn vorige werkgever veel ervaring opgedaan op digitaal vlak. Maken van digitale informatie voor toekomstige prospects tot het schrijven, ontwikkelen van online seminars en trainingen. Daarnaast op basis van mijn creativiteit in relatie tot mijn eigen aangeleerde digitale skills veel mensen, zowel binnen als buiten het bedrijf, kunnen helpen bij het maken van websites, webshops en begeleiding op sociale media. Ik merkte dat ik deze werkzaamheden, die ik ook hobbymatig uitvoerde, heel erg leuk vond om te doen. Tevens kreeg ik heel veel positieve reacties en feedback op mijn creativiteit en de gemaakte producten. Het viel mij op dat het mij niet uitmaakte hoeveel uur ik bezig was want de werkzaamheden en het resultaat gaven mij heel veel energie en genoegdoening.

Veranderingen binnen het bedrijf waar ik werkte en het gevoel niet meer persoonlijk te kunnen groeien hebben mij doen besluiten het roer volledig om te gooien. De ontvangen feedback, in relatie tot mijn creativiteit, doorzettingsvermogen, drive, de wil mij te kunnen blijven ontwikkelen en iets te gaan doen waar ik energie van krijg, hebben mij doen besluiten voor volledige zelfstandigheid te gaan. Eigen doelstelling, eigen keuzes, eigen valkuilen, eigen risico. Behalve dat ik geloof in zelfstandigheid ben ik ook van mening dat samenwerken de kracht van resultaat is. Getriggerd door de maatregelen van de overheid, in het kader van de bestrijding van Covid-19 was voor heel veel ondernemers creativiteit noodzakelijk om toch een vorm van omzet te genereren. Ondernemers werden bijna gedwongen online te gaan verkopen. Deze digitale ontwikkeling en de problemen van/voor veel ondernemers die niet waren, of zijn ingericht voor digitale

verkoop hebben mij nog meer gemotiveerd juist nu te beginnen met het opstarten van mijn eigen bedrijf.

Mijn commerciële doelstelling zeker niet uit het oog verliezend, wil ik creatieve, sfeervolle eigentijdse websites maken in relatie tot een scherpe prijsstelling en in relatie tot de ontwikkeling van een digitaal winkelplein. Ik ben dan ook van mening dat ik middels dit concept ondernemers kan helpen online vindbaar te worden, sfeervol, conform hun bedrijfsconcept en hiermee digitaal krachtig over te komen, verbinding te zoeken en samen te werken waardoor zij de gelegenheid hebben extra omzet te genereren en helpen klaar te maken voor de globale veranderingen.

Ondertussen heb ik veel ondernemers gesproken die al veelvuldig webdesigners hadden ingeschakeld, maar het steeds niet werd wat ze in gedachten hadden. De website werkte niet op een telefoon of tablet, de webshop was een rommeltje en het was moeilijk om zelf iets te veranderen of het design was totaal niet wat ze voor ogen hadden. Dat moest toch anders kunnen? 

Na mijn opleiding bij Heijsen Internet & Academy wilde ik nog maar een ding; De markt veroveren!

Ik kan echt zeggen dat ik van mijn hobby mijn beroep heb gemaakt! 

Mariska van den Broek

founder & Designer